Bläää för getingar! Kul med spår.....

Som det inte vore nog med elände!!!!!! Förmodligen en spricka i revbenet vid bröstet som har gett allt det onda sen före midsommar. Var hos en idrotts Läkare i måndags på idrottskliniken i Solna då det efter 30 dagar med antiinflamatorisk medicin inte blivit bättre "suck"
Han var ganska säker på sin sak men sa att det kunde inte uteslutas att det var muskulärt, Har fått tid för magnetröntgen
BLÄ........ Kunde inte åka in i den 02 när jag fått mitt diskbråck i nacken utan fick åka till Sabbatsberg på en öppen kamera.
Får fundera lite!
I kväll när jag damsög och flyttade på en stol så satt det en fet geting slö som fan och högg sig fast i min hand...... Fy vad ont det gör, kan det aldrig vara nog med ont????

Men till det possitiva!! I går kväll överaskade jag Bigge med att gå ner på golfen och köra på med lydnad, gissa om han var tänd? Hoppas att det ska funka nu med kropp och själ:)

I dag kom Lotta och Hector ut hit för lite äventyr. Hector är Bigges bror för dom som inte vet! Lotta har haft extrem otur i år med en bruten fot och en skadad axel som hon fick när dom spårade tillsammans.
Vi handikappade tyckte att det kunde passa med lite rehabiliterings träning "ler"
Vi la ängspår först innan vi åkte upp till klubben och vallade av en ruta där vi körde uppletande med jättebra resultat:)
Nova först ut som en klippa som vanligt "puss" hon är så kul att jobba min tjej!
Hector skötte sig också superbra och hämtade sina tre föremål, lite synretning för att få in trean men med tanke på kondis att jobba med näsan så var det super.
Bigge tog sina tre föremål målmedvetet, fick dock omskicka på sista föremålet.

spåren gick också bra för killarna, liggtiden vart ca 1,5 timme och ingen av dom har spårat på länge, Dom plöjde på så bra och tog vinklar, pinnar och slut på varierat bra sätt "ler" Kul hur som helst att se dessa killars arbetsglädje!!!! och deras Mattars "ler" Lotta erkände att hon kände sig stressad pga av sin olycka tidigare i år och jag förstår henne, det blir lite post traumatisk stress. Men nu är vi på gång Lotta!





Hittat en pinne matte!!!!
Kaffe och glass avslutade dagens bravader. Vi ska lägga ett spår i skogen nästa vecka bestämde vi i en väldigt plan teräng för lotta och Hector till att börja med:)

Nu värker min hand och jag tycker synd om mig själv:( händer inte så ofta faktiskt.
I morgon ska jag köpa present till min älskade dotter som fyller 17 på fredag, en lapp top önskar hon sig:/ vad kostar en sån???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0