08.08.08 Sandra 17 år!

Sandra och Robin fick en mysfrukost i morse med Laxomelet, sallad, smörgåsar och annat gott.
David kom hem och deltog på sin lunch och fick några varm korvar att fylla skrovet med:)
Sandra fick en dator av oss i present, bärbar jättefin.
Av Robin fick hon en berlock med två hjärtan i varandra med små diamanter, sååå fin...
Efter frukosten åkte vi till Vällingby där Sandra fick även en kedja av Robin. Vi tittade runt lite i butikerna och jag hittade äntligen ett par skor till klänningen jag ska ha på min brors brölopp nästa lördag.

Jag bjöd på Suschi till lunch och sen åkte vi och köpte lite fina blommor till kvällens fest.
Anita Susanna Alicia Björn Anki Sebbe Robin och vi föräldrar firade Sandra med mat som Sandra önskat "Chili corn carne" Super gott tyckte alla "kul"



Hög stämmning som vanligt när vi släkt samlas. Björn är en bidragande orsak"ler"





Lilla Alicia är nu fyra månader och ett litet charmtroll!



Loke undrar hur en sådan liten person fungerar. Efter vällingen fick jag äran att söva Alicia och det gick på 5 minuter sen sov hon gott hela kvällen på våran säng, Bigge smög in och låg helt plötsligt bredvid Alicia i sängen"phu" med sina 50+ får man vara glad att han tydligen hade koll, han är ju inte känd för att vara smidig när han hoppar upp på oss och mer eller mindre krossar varenda ben i kroppen.

I dag är vi lite trötta och slitna, men vi tog hundarna och åkte ut till Eldgarnsö i morse och gick ett par timmar. Solen var framme och det blev bad från berghällarna. Bigge älskar att bada han simmar runt och njuter både länge och väl.  Nu öser regnet ner igen och ordningen är återställd, ska ta mig ner till Ica och köpa tidningen och sedan parkera mig i soffan för resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0