Huggormsfobi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bigge hälsar till alla som som varit oroliga för honom att nu börjar han bli sitt forna jag"ler" Den Bigge som kom hem i onsdags kväll gav en sömnlös natt. Men fram på eftermidagen i går började ögonen få tillbaka glimten och nu börjar jobbet med att hålla honom still i 10-14 dagar "phu"

Matte börjar nu också få tillbaka normal hjärnverksamhet, MEN även om ormar aldrig tillhört mina favoriter så har jag sluppit att se dom överallt som nu!!!!!! Mina stackars hundar undrar varför dom måste gå mitt på grusvägarna och varför matte går stelt och rycker till vid varje pinne, Nova som måste ut i högt gräs och göra det stora får nog förstoppning. 
Bigge blev för dom som missat det biten i nosen i tisags av en jävlarns huggorm, fick vara kvar på Albano ett dygn och blev reält sjuk. Men nu hoppas vi att oturs tiden är över och att alla inre organ klarat giftet. Tack alla ni som stöttat.  Vill gratta Lena och Zyrran till det otroligt bra resultat dom gjorde här på MBK i går kväll på träningstävlingarna, dom startade i klass 1 med bara 10 or och nio or!!!!!!! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0