Helgen:)

Trevlig kväll hos Madelen i går med god mat och trevliga tjejer. Bigge följde med och fick stifta bekantskap med en Terv b,collie blandning som var två dagar yngre. Är mycket stolt över honom, en ganska så energisk typ kan man säga som utmanade både Big och Qwinie i olika inviter "ler"

image58


På dagen var jag över på klubben och passade Jennifer när Ullis tävlade Gunde ( Bigges pappa) Det gick bra och det var roligt att få umgås med ett litet yrväder som denna lilla tjej är, hon appoterar bollar som en riktig Rottweiler"ler"
image56

Ingela och ullis hängde på hem för en fika och Ingela hade med sig Anja, Bigges mormor och Visca Bigges mamma och Novas syster Herre gud släkten är värst.......! Vi tog i alla fall några fina bilder ute på tomten och dagens höjdpunkt var att träffa Anja denna underbara hund!!!!!
image57


I dag har vi söndags segat strykit framför reprisen av mannen som talar med hundar och små pysslat.

Men vi har även lagt spår och gått runt barnbyslingan. Spåret gick bra, jag la ca 200 m i skogen och sen ut på äng, Bigge missade försts apporten på ängen  så jag höll in och lät honom jobba tillbaka och plocka den. Vinkeln hade han lite problem med men löste det och tog sedan resten av apporterna klockrent:) Vi får jobba på med Ängsspår och få upp rutin.
Vi körde fotträning en stund som avslutning KUL.

Ska nu iväg och steppa Phu inte lika kul men nyttigt för denna 40+ tant. Då kan jag ha ädelost i såsen i kväll HIHIHIHI.

Kommentarer
Postat av: Ullis, Gunde & Jennifer

Hej Susanne,

***Tusen tack*** för hjälpen i helgen med Jennifer, som du märkte är hon inte still många sekunder och humöret är på topp! Det är inte många som kan köra slut på mig *ler* men min älskade dotter kan.

Ni bor verkligen jätte fint och det var så kul att träffa Bigge som har fått både snygghet och trevlighet förstår att är nöjda med prinsen. Tack för Er gästvänlighet & fikat fast visiten från vår sida inte blev så lång.

Hoppas vi syns snart igen.

Ullis med familj

2008-04-14 @ 11:09:50
URL: http://www.ryskasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0